December 13, 2018

Η DS TECHEETAH ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ DS E-TENSE FE19

Η DS TECHEETAH ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ DS E-TENSE FE19

Βερσαλλίες, 10 Δεκεμβρίου 2018

Η 5η σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA Formula E είναι έτοιμη να ξεκινήσει αυτό το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου.
Οι φίλοι των αγώνων από όλο τον κόσμο, θα παρακολουθήσουν το φετινό πρωτάθλημα με 22 καινούργια δεύτερης γενιάς αυτοκίνητα, σε νέες πίστες, με νέους κανονισμούς, και νέους οδηγούς.

Για τη φετινή χρονιά, οδηγοί της ομάδας DS TECHETAH θα είναι ο André Lotterer και ο παγκόσμιος πρωταθλητής Jean-Éric Vergne, στο τιμόνι της DS E-TENSE FE19 Gen2. Θα ξεκινήσουν τη σεζόν στην νέα 2,5χλμ πίστα στους δρόμους τουAd Diriyah, όπου θα κληθούν να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της νέας μορφής του αγώνα των 45λεπτών + 1 γύρου.
Η αγαπημένη δικτυακή πύλη των οπαδών της Formula E, το FanBoost, επιστρέφει με ανανεωμένους κανονισμούς, και δίνει πλέον τη δυνατότητα στους 5 πρώτους σε ψήφους οδηγούς να κερδίσουν έξτρα ώθηση ανάλογα με τις προτιμήσεις των οπαδών. Αυτό σημαίνει ότι στους ευνοούμενους από την ψηφοφορία οδηγούς, προστίθενται ακόμα δύο σε σχέση με την περσινή χρονιά. Οι οπαδοί θα έχουν φέτος τη δυνατότητα να ψηφίσουν ακόμα και 15 λεπτά μετά την εκκίνηση του αγώνα, γεγονός που προσδίδει ακόμα περισσότερη συγκίνηση στο θεατή, δίνοντας του την αίσθηση της άμεσης συμμετοχής του στο πρωτάθλημα.
Η DS E-TENSE FE19 έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από την DS Automobiles στο νέο εργοστάσιο της ομάδας στις Βερσαλλίες, λίγο έξω από το Παρίσι. Η DS Automobiles έχει επίσης εξελίξει το δικό της σύστημα πέδησης, τεχνολογίας «brake-by-wire», και είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές του συγκεκριμένου πρωταθλήματος που με την κίνησή του αυτή θεμελιώνει ένα σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του. Η νέα DS E-TENSE FE19 αποδίδει μέγιστη ισχύ 338 ίππους και επιταχύνει από στάση (0 – 100χλμ.) σε μόλις 2.8δλ. Διαθέτει επίσης συσσωρευτή μεγαλύτερης χωρητικότητας που φτάνει τις 52 kWh, τιμή η οποία του εξασφαλίζει διάρκεια ζωής για ολόκληρο τον αγώνα, εξαλείφοντας έτσι τις ενδιάμεσες αλλαγές αυτοκινήτου.
Καθώς το πρωτάθλημα προχωρά συνεχώς σε νέες καινοτομίες, εισάγεται και το ATTACK MODE που πρόκειται να φέρει νέες προκλήσεις στους αγωνιζόμενους, και να δώσεi ακόμα πιο συναρπαστικό χαρακτήρα στους αγώνες.
Με την ενεργοποίηση αυτής της επιλογής, αυξάνεται προσωρινά η ισχύς του κινητήρα, και από τα 200kW (σε πρόγραμμα race) φτάνει τα 225 kW. Αυτό δίνει για σύντομο χρονικό διάστημα, το πλεονέκτημα για προσπεράσεις, και τη δυνατότητα στις ομάδες να ακολουθήσουν νέες στρατηγικές, ενώ οι αγώνες γίνονται πιο συναρπαστικοί.
Για να έχει ο οδηγός τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το ATTACK MODE, θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάλληλη ζώνη ενεργοποίησης, η οποία οριοθετείται εκτός της αγωνιστικής γραμμής. Ο αριθμός των ενεργοποιήσεων και ο χρόνος χρήσης του συστήματος θα καθορίζεται για κάθε αγώνα, από τη FIA.
Jean-Éric Vergne #25: “Για κάποιον που έχει λάβει μέρος στο πρωτάθλημα από την αρχή, έχω δει προσωπικά πως η Formula E έχει κάνει μεγάλα άλματα – όχι μόνο με την απόδοση του αυτοκινήτου, αλλά και με την εφαρμογή νέων ιδεών που συνεχίζουν να προωθούν τον έντονο συναγωνισμό, όπως είναι και το ATTACK MODE. Εμείς σαν οδηγοί, θέλουμε να έχουμε έντονο συναγωνισμό, και το ίδιο πιστεύω θέλουν και οι θεατές.”
André Lotterer #36: “Η Formula E έχει κάνει τεράστια άλματα προόδου τον τελευταίο χρόνο, και θεωρώ εξαιρετικά συναρπαστικό να είμαι μέρος ενός θεσμού που συνεχώς ανακαλύπτει νέους δρόμους, όπως συμβαίνει με τη Formula E. Έχουμε κάνει όλη την προετοιμασία για τις νέες αλλαγές των κανονισμών και η αναμονή έχει ουσιαστικά τελειώσει. Έφτασε πλέον η ώρα του αγώνα. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο πρώτος αγώνας, καθώς θα υπάρξουν εκπλήξεις, αυτό είναι σίγουρο”.

FanBoost
Για να ψηφίσετε, κάντε απλά Tweet #FanBoost #όνομα οδηγού. Π.χ. #FanBoost #AndreLotterer ή #FanBoost #JeanEricVergne
Μπορείτε επίσης να ψηφίσετε στην ιστοσελίδα https://fanboost.fiaformulae.com ή μέσω του App Formula E. Η ψηφοφορία ανοίγει 6 μέρες πριν τον αγώνα. Για τους διπλούς αγώνες η ψηφοφορία θα ανοίγει στις 6μμ την προηγούμενη της δεύτερης κούρσας. Η εφαρμογή FanBoost έχει τροποποιηθεί, και δίνει πλέον την έξτρα ώθηση σε 5 οδηγούς, αντί για τους 3 πρώτους που ίσχυε τις προηγούμενες χρονιές.  Η ψηφοφορία κλείνει 15 λεπτά μετά την εκκίνηση του αγώνα και το FanBoost δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί παρά μόνον αφού περάσουν 23 λεπτά του αγώνα.

ATTACK MODE
Κάθε οδηγός για να ολοκληρώσει τον αγώνα, θα πρέπει να περάσει από τη ζώνη του ATTACK MODE. Μόλις ενεργοποιηθεί αυτό ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το ATTACK MODE που του δίνει έξτρα ισχύ 25Kw.