Formula E

Formula E

DS TECHEETAH: στο δρόμο για περισσότερους τίτλους το 2022

Λίγο μετά τη δημιουργία της DS Automobiles το 2014, με κύρια πηγή την τόλμη και την επιθυμία για καινοτομία, θέσαμε την ηλεκτροκίνηση στον πυρήνα της στρατηγικής μας. Ένας πρωτοπόρος παίκτης στην ενεργειακή μετάβαση, η DS Automobiles ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που δεσμεύτηκαν στη Formula E.

Εν συντομία, από τη 2η σεζόν στη Formula E, η DS Automobiles έχει σημειώσει
73 αγώνες, τέσσερις τίτλους, 14 νίκες, 37 βάθρα
και το μέλλον της ανήκει.

ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ: DS E-TENSE FE21

Οι μηχανικοί μας έχουν αξιοποιήσει την πιο πρόσφατη ηλεκτρική τεχνολογία και έχουν αναβαθμίσει σχεδόν κάθε εξάρτημα για την τέλεια ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και αξιοπιστίας. Η ανάπτυξη της DS E-TENSE FE21 δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την επένδυση της TotalEnergies στη βελτίωση των εξαιρετικά καινοτόμων λιπαντικών και ψυκτικών.

102085_v1.251

ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ

DS TECHEETAH

Μια πανομοιότυπη σύνθεση με την προηγούμενη σεζόν, ο António Felix Da Costa και ο Jean-Éric Vergne θα αγωνιστούν υπό τα χρώματα της ομάδας DS TECHEETAH, σε μια προσπάθεια για νέους τίτλους στην 8η σεζόν του παγκόσμιου πρωταθλήματος Formula E.

102072_v1.251

Ο António Felix Da Costa, γνωστός για τις νίκες του στη Formula 3, επιλέχθηκε από τη Red Bull και τη Force India για να δοκιμάσει στη Formula 1. Το 2014, ο António αφοσιώθηκε στο πρωτάθλημα ABB FIA Formula E και στέφθηκε πρωταθλητής στην 6η σεζόν με τη DS TECHEETAH.

102074_v2.251

Ο Jean-Éric Vergne έκανε το ντεμπούτο του στα καρτ σε ηλικία τεσσάρων ετών. Το 2012 έγινε ο νεότερος Γάλλος οδηγός της Formula 1, μπαίνοντας στην ομάδα της Toro Rosso. Ένα εξαιρετικό ταλέντο, ο Jean-Éric είναι ο μόνος οδηγός που έχει κατακτήσει δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα Formula E, τις σεζόν 4 και 5.

ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Σεζόν 2021-2022 : Στο κυνήγι των παγκόσμιων τίτλων

Επιστρέφοντας για όγδοη σεζόν, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E είναι ο πρώτος διαγωνισμός που τοποθετεί 100% ηλεκτρικά μονοθέσια στο κέντρο των πιο όμορφων πόλεων του κόσμου. Ιδρύθηκε από τον Alejandro Agag το 2014 με στόχο την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας.

102084_v1.251

ΚΑΝΟΝΕΣ

Οι αλλαγές

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, ένας αγώνας διαρκεί 45 λεπτά + 1 γύρο. Ο οδηγός που κερδίζει τον αγώνα κερδίζει 25 πόντους στο πρωτάθλημα, ο δεύτερος 18, ο τρίτος 15 κ.λπ…, ο 10ος τον τελευταίο πόντο. Το ίδιο ισχύει για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ενώ δίνονται 3 πόντοι μπόνους για την pole position και ένας για τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα.

102080.251

Νέα μορφή κατατακτήριων δοκιμών

Οι 22 οδηγοί θα χωριστούν σε δύο ομάδες. Οι τέσσερις ταχύτεροι από κάθε ομάδα θα αντιμετωπίσουν ο ένας τον άλλον σε έναν αγώνα νοκ-άουτ.

102081.251

Πιο γρήγορα από ποτέ

Η διαθέσιμη ισχύς στον αγώνα θα είναι πλέον 220 kW (έναντι 200 kW) και έως 250 kW σε λειτουργία επίθεσης (έναντι 230 kW).

102082.251

Περισσότερος ανταγωνισμός

Κάθε φορά που το Αυτοκίνητο Ασφαλείας θα είναι στην πίστα, θα προστίθεται επιπλέον χρόνος στο χρόνο του αγώνα (έως 10 λεπτά το μέγιστο).