HIT THE ROAD AGAIN

HIT THE ROAD AGAIN

ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η προστασία της υγείας των πελατών και των υπαλλήλων μας με την εφαρμογή έκτακτων μέτρων στα συνεργεία μας: περιοριστικά μέτρα, υποχρεωτικά γάντια, απόσταση ασφαλείας μεταξύ ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης και της ουράς αναμονής κατά τη διάρκεια υποδοχής, των ραντεβού και της παραλαβής του αυτοκινήτου από τα συνεργεία μας.
Εάν έχετε συμπτώματα όπως βήχα ή πυρετό κατά την άφιξή σας στις εγκαταστάσεις μας, σας παρακαλούμε να καθυστερήσετε το ραντεβού σας έως ότου υποβληθείτε σε ιατρικό έλεγχο.

 

Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ DS ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ

Ακόμα και ακινητοποιημένο, το αυτοκίνητό σας χρειάζεται ειδική φροντίδα., ώστε να διασφαλιστεί η απροβλημάτιστη επανεκκίνησή του.

Επιθυμείτε ένα υγιές εσωτερικό; Προτιμάτε νερό με σαπούνι ή αντισηπτικό gel;  Εντούτοις, για μία πραγματική λύση απολύμανσης, αφήστε το αυτοκίνητό σας στο συνεργείο της DS που χρησιμοποιεί προϊόντα κατάλληλα για τα υλικά του εσωτερικού του, που η μυκητοκτόνος και βακτηριοκτόνος αποτελεσματικότητα έχει εγκριθεί από τους τεχνικούς και τους ειδικούς υγείας. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις προσφορές απολύμανσης, όπως το προνομιακό πρόγραμμα «Ασφάλεια και απολύμανση» με μόλις 50€.

Επιθυμείτε να διατηρήσετε την καλή απόδοση της μπαταρίας σας; Για συμβατικά ή υβριδικά μοντέλα, σας συνιστούμε να κινείτε το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 30 λεπτά, ή για δύο φορές από 15 λεπτά κάθε δύο εβδομάδες. Μπορείτε επίσης να αφήσετε τον κινητήρα στο ρελαντί, με ελάχιστη κατανάλωση, και αναμμένα τα φώτα πορείας, δύο φορές από 15 λεπτά, κάθε 2 εβδομάδες. Επειδή τα καυσαέρια ενός βενζινοκινητήρα ή ενός πετρελαιοκινητήρα περιέχουν μονοξείδιο του άνθρακα, συνίσταται αυτή η διαδικασία να πραγματοποιείται σε χώρο που αερίζεται πολύ καλά.

Ανησυχείτε για τα ελαστικά σας; Μία μακρά περίοδος ακινησίας ενδέχεται να προκαλέσει παραμορφώσεις στα ελαστικά σας. Κατά τη διάρκεια της περιόδου ακινησίας, μετακινήστε λίγο μπρος-πίσω το αυτοκίνητο ώστε να αποφευχθεί η παραμόρφωση των ελαστικών. Συνιστούμε επίσης, πριν να χρησιμοποιήσετε ξανά το αυτοκίνητο, να ελέγξετε τις πιέσεις των ελαστικών και της ρεζέρβας.

Το αυτοκίνητό σας είναι μέσα στη σκόνη; Μην χρησιμοποιήσετε κατευθείαν τους υαλοκαθαριστήρες γιατί ενδέχεται να προκαλέσετε γρατζουνιές στο παρμπρίζ. Καθαρίστε πρώτα το τζάμι με νερό. Τα συνεργεία μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για να ελέγξουν την κατάσταση των υαλοκαθαριστήρων σας.

Το αυτοκίνητό σας είναι ηλεκτρικό; Μην το αφήνετε μόνιμα στη φόρτιση. Φροντίστε η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας να είναι μεταξύ 25 και 50%. Για να ελέγξετε τη φόρτιση της μπαταρίας συμβουλευθείτε την εφαρμογή MyDS στο κινητό σας ή κατευθείαν την ένδειξη στο ταμπλό του αυτοκινήτου σας.

Αναρωτιέστε ακόμα αν πρέπει να βάζετε μπροστά το αυτοκίνητό σας κατά την περίοδο ακινησίας; Εκτός από τα σημεία που τονίστηκαν παραπάνω, η διαδικασία αυτή θα σας δώσει τη δυνατότητα να τσεκάρετε και τη στάθμη του λαδιού, του ψυκτικού και του υγρού των φρένων, αλλά και να θέσετε σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού για μερικά λεπτά ώστε να αποφύγετε την ανάπτυξη βακτηριδίων.

Είστε αναγκασμένος να παρκάρετε σε εξωτερικό χώρο κατά τη διάρκεια της καραντίνας; Αποφύγετε να σταθμεύετε κάτω από δέντρα, ώστε να μην εμφανιστούν στο αμάξωμα στίγματα ή περιττώματα πουλιών. Οι κουτσουλιές είναι ιδιαίτερα διαβρωτικές, και αν παραμείνουν για πολύ καιρό μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου σας. Προσπαθήστε να μην τις αφήνετε να ξεραθούν και καθαρίστε τις με ζεστό νερό.

Μετά από μία περίοδο ακινησίας, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με το συνεργείο της DS ώστε να σας δοθούν οι κατάλληλες οδηγίες για τον καθαρισμό και την προστασία του αυτοκινήτου σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες

– Ανακαλύψτε τα πακέτα συντήρησής μας

– Επωφεληθείτε από την DS ASSISTANCE

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Τα συνεργεία, συνεχίζουν να εξυπηρετούν πελάτες ;

Τα συνεργεία ανήκουν στις επιχειρήσεις που έχουν εξουσιοδοτηθεί να λειτουργούν σύμφωνα με την απόφαση της 15ης Μαρτίου 2020, συμπληρωματικά της απόφασης της 14ης Μαρτίου 2020, σχετικά με τα διάφορα μέτρα  για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού COVID-19. Αυτό επιτρέπει σε όλους να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητό τους είναι ασφαλές για επαγγελματική ή/και προσωπική χρήση.

 

  1. Έχω κλείσει ραντεβού για μια μη επείγουσα εργασία, πώς μπορώ να αλλάξω το ραντεβού μου στο Διαδίκτυο;

Μπορείτε να αλλάξετε το ραντεβού σας από το Διαδίκτυο, ακολουθώντας τον σύνδεσμο που εμφανίζεται στο email επιβεβαίωσης ή επικοινωνώντας απευθείας με το συνεργείο σας.

 

  1. Ποιες εργασίες μπορούν να εκτελεστούν στο συνεργείο κατά την περίοδο της καραντίνας;

Όλες οι εργασίες (σέρβις, επισκευή κ.λπ.) μπορούν να εκτελεστούν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ωστόσο, θα δώσουμε προτεραιότητα στις επείγουσες εργασίες.

 

  1. Τα συνεργεία είναι ανοιχτά για όλους τους πελάτες ;

Ναι. Θα φροντίσουμε το αυτοκίνητό σας, είτε αυτό είναι το προσωπικό ή το εταιρικό σας όχημα.

 

  1. Το αυτοκίνητό μου περιλαμβάνεται σε μία καμπάνια ανάκλησης. Πρέπει να το πάω στο συνεργείο ;

Ναι. Η ασφάλειά σας παραμένει πρώτη μας προτεραιότητα.

 

  1. Η οδική βοήθεια συνεχίζει να λειτουργεί ;

Ναι. Οι υπηρεσίες μας στο τηλ. επικοινωνίας 210 9461214 ή 00800 24 24 07 07 (από σταθερό τηλέφωνο), θα σας παρέχουν υποστήριξη εφόσον τη χρειαστείτε.

Εάν έχετε ακινητοποιηθεί από βλάβη, το αυτοκίνητό σας θα ρυμουλκηθεί κατευθείαν στο σπίτι σας ή στο συνεργείο σας. Η υπηρεσία περιλαμβάνει επίσης και τη μεταφορά σας στο σπίτι.

 

  1. Εάν έχω καθυστερήσει να ελέγξω το όχημά μου από την ημερομηνία της υποχρεωτικής συντήρησής του, θα διατηρηθεί η εγγύησή μου;

Ναί. Επικοινωνήστε με το συνεργείο σας για περισσότερες λεπτομέρειες.