Citroën DS
June 2, 2015

ΝΕΟ DS 5: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ

ΝΕΟ DS 5: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ

Τρείς πρεσβευτές που ενσωματώνουν το avant-garde πνεύμα της DS

Η διαφημιστική καμπάνια του νέου DS 5 που βγαίνει στον αέρα σήμερα, δημιουργήθηκε από την DS σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία PUBLICIS La Maison. Πρωτοεμφανίστηκε στην Γαλλία, ακολούθησε η Κίνα, και συνεχίζει σε όλο τον κόσμο ξεκινώντας τον Ιούνιο.
Το φιλμ παρουσιάζει τρείς προσωπικότητες που επιλέχθηκαν από τη μάρκα για να μεταδώσουν το μήνυμα του avant-garde πνεύματος, που χαρακτηρίζει την DS: την Iris Van Herpen,το Sylvestre Maurice και τον Zhang Hai Ao. Η νέα καμπάνια του DS 5 τονίζει τη δημιουργικότητα και το ξεχωριστό προφίλ αυτών των ανθρώπων, σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά που μοιράζονται με το τελευταίο δημιούργημα της μάρκας:
• Iris Van Herpen, μία σχεδιάστρια μόδας που διακρίνεται για το avant-garde πνεύμα, και τη χρήση πρωτοποριακών υλικών που χαρακτηρίζει κάθε της δημιουργία. Δημιουργεί φορέματα υψηλής ραπτικής, χρησιμοποιώντας μοντέλα 3D εκτυπώσεων και αποτελεί το ιδανικό παράδειγμα τεχνογνωσίας και προσοχής στη λεπτομέρεια, όπως ακριβώς και η DS automobiles, και ειδικότερα το νέο DS 5.
• Sylvestre Maurice. Ποιος δεν γνωρίζει το Curiosity Rover, το όχημα εξερεύνησης του πλανήτη Άρη. Ο σχεδιαστής του και χειριστής της κάμερας, ο αστροφυσικός Sylvestre Maurice, είναι το ίδιο διάσημος. Κανείς δεν είναι σε τέτοιο βαθμό δικτυωμένος όπως αυτός! Στο φιλμ εξυμνεί την τεχνολογία και τις δυνατότητες δικτύωσης του νέου DS 5.
• Ο Zhang Hai Ao είναι αρχιτέκτονας που μετουσιώνει σε τέχνη την επιστήμη της μηχανικής. Είναι ο επικεφαλής σχεδιαστής του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Kempinski στο Πεκίνο. Ένα κτίριο που μοιάζει με τον ήλιο, και αποτελεί μοναδικό αρχιτεκτονικό δημιούργημα!

Το συγκεκριμένο πρότζεκτ παραλληλίζεται με το εντυπωσιακό στυλ του νέου DS 5.