Citroën DS

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60

Η νέα DS Pallas που παρουσιάστηκε το 1964 στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, προσέφερε ένα επίπεδο εξοπλισμού, που κανένα Γαλλικό αυτοκίνητο παραγωγής, δεν διέθετε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ξεχώριζε από τα υπόλοιπα μοντέλα DS χάρη στον προσεγμένο και ιδιαίτερα πολυτελή της εξοπλισμό. Διακοσμητικά χρωμίου, ειδικοί προφυλακτήρες, περίγραμμα χρωμίου στα πίσω φώτα, και πρόσθετοι προβολείς. Στο εσωτερικό, ξεχώριζαν τα λεπτότερα καθίσματα, οι ψηλότερες πλάτες των εμπρός καθισμάτων, και οι ειδικές δερμάτινες επενδύσεις στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η DS Pallas προσφέρονταν με τις ίδιες χρωματικές επιλογές όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα DS, μπορούσε όμως και να παραγγελθεί με μία μοναδική μεταλλική βαφή.

Odyssee-heritageDS-21-CabrioletΤον Οκτώβριο του 1965, ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της DS Pallas, παρουσιάστηκε μία νέα DS με ένα κινητήρα 2,175κ.εκ. υψηλών επιδόσεων, με ισχύ 109 ίππων, και τελική ταχύτητα που έφτανε τα 175χλμ/ώρα! Το νέο μοντέλο που ονομάστηκε DS 21, ήρθε να προστεθεί στη γκάμα δίπλα στην DS 19, και ήταν διαθέσιμη από το 1955 (τα ονόματά τους δήλωναν και τη χωρητικότητα των κινητήρων τους). Η DS απέκτησε νέο εμπρός τμήμα το 1967, και, πέρα από την αναμφισβήτητα όμορφη εμφάνισή της, περιλάμβανε και ένα σύστημα ασφαλείας, που δεν ήταν άλλο από τους περίφημους περιστρεφόμενους προβολείς, οι οποίοι περιλαμβανόταν στον βασικό εξοπλισμό των κορυφαίων εκδόσεων Prestige, Pallas και Cabriolet. Με αυτό το σύστημα η DS είχε τη δυνατότητα να φωτίζει το εσωτερικό των στροφών, πριν ακόμα ο οδηγός στρίψει!

Odyssee-DS-19Μετά το Σεπτέμβριο του 1968 και το ολόμαυρο ταμπλό, η DS 20 αντικαθιστά την DS 19, και την εμφάνισή του κάνει ένα εντελώς νέο ταμπλό με τρία μεγάλο όργανα και ειδικό γείσο σε ολόκληρο το μήκος του. Το 1969 ήταν όμως η χρονιά της μεγάλης μηχανολογικής αναβάθμισης. Ο κινητήρας των 2.175κ.εκ. της DS 21 απέκτησε σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού με αποτέλεσμα η ισχύς να αυξηθεί στους 139ίππους, και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει πλέον τα 185 χλμ/ώρα! Περισσότερο από ποτέ, η DS εδραίωσε την κυριαρχία της έναντι των ανταγωνιστών, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ένα από κάθε άποψη, μοναδικό αυτοκίνητο.